tirsdag den 3. oktober 2017

Efterår med regn og rusk

Det blev en rigtig efterårsdag med både regns, vind og indimellem lidt sol.

Der blev også lejlighed til at få vasket bilen. Det var hårdt tiltrængt, efter en del lange ture på mortevejen. Den skulle egentlig også støvsuges, men det blev ikke i dag - måske i morgen. Heldigvis er der plads i carporten, til at dørene kan åbnes og det er så muligt at støvsuge, selv om det måske regner. Vi får se...

Jeg var også en nede i byen - skulle både på apoteket, til Søstrene Greene, Normal, Tiger og Inspiration.

Der blev købt nye kalendere til foreningen, nye tandbørster til ungerne og en enkelt ny læbestift. Det er egentlig ikke noget jeg bruger sådan til hverdag - men jeg husker overhovedet ikke hvornår jeg sidst har købt læbestift. De gamle var tørre og kedelige - så min nye Max Factor i en rigtig flot farve, er lækker og skal nok komme i brug.

Der blev købt bomuldsgarn hos Søstrene - jeg mangler lige en værtindegave til på lørdag. Skal spise hos min søster og svoger - og i stedet for en blomst, bliver det så et par strikkede karklude. Det er ikke noget hun selv fremstiller - men det gør jeg, og jeg gør det gerne.

Det blev et par rigtig fine farver - karry og lysegrøn - jeg er sikker på de nok skal komme i brug.

Strikketøj som matcher frugtfad og blomster

Karklude til væertindegave

Mine nye "sunde" stearinlys fra Sirius - på batteri

Der blev også indkøbt nye stearinlys i dag - på batterier. Det er mega usundt at bruge for mange stearinlys, jeg elsker at have lys tændt, her i den mørke tid. Jeg besluttede, at nu skulle jeg have mig nogle som ikke generer folk, der ikke kan tåle almindelige stearinlys.

Det var lidt dyrt - men jeg håber de er pengene værd.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...