mandag den 4. september 2017

Golftur til Vennebjerg Golfklub

Det var en lidt travl weekend.

Anton og Ester kom lørdag middag og skulle blive til søndag. Mor og far skulle holde fest og vi holdt også lidt fest her hos farmor.

Søndag skulle jeg på golftur og vi skulle derfor lidt tidligt op - men det er ikke noget problem med de unger - de er morgenmennesker.

Kl. 0900 var vi ude af døren. Det regnede, tordnede, lynede og der kom hagl. Ikke lige det vejr jeg havde bestilt.

Ungerne afleveret og jeg pakkede bilen og håbede på at vejret var bedre, der hvor jeg skulle hen. Det var det så også - og jeg mødte min golfmakker på parkeringspladsen ved klubhuset. Vi gik en runde golf på en hyggelig bane og vejret artede sig. Det var først på sidste hul at det begyndte at dryppe og vi nåede næsten ind i nogenlunde vejr - blev dog lidt våde - men ikke noget at snakke om.

Vi kørte til Lønstrup - lige i nærheden - og spiste frokost med udsigt over havet. Det var lidt mærkeligt - ingen bølger overhovedet og et mærkeligt lys. Dog smukt som sædvanlig og det var en rigtig dejlig dag.

Jeg var hjemme igen sidst på eftermiddagen og aftenen blev tilbragt i sofaen med benene oppe. Velfortjent efter en travl weekend.


Vennebjerg Golfklub

Villa Vest i Lønstrup

Lønstrup

Vesterhavet ved Lønstrup

Lønstrup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...