tirsdag den 22. august 2017

Pigetur til Aarhus

Så blev det Aarhus - pigerne og jeg havde aftalt en tur til Aarhus og det blev så lørdag.

Ruta og jeg tog UP'en og hentede Mette i Gug. Det gik bare derud ad og inden vi fik set os om, var vi i Aarhus.

Vi parkerede i Bruuns, det var let at finde. Vi var først en tur i det lækreste bolighus Bolia, som ligger lige ved siden af Bruuns. Det var en spændende forretning med masser af lækre møbler. Vi fik en kop kaffe da vi trådte ind ad døren, det var lige hvad vi trængte til.

Så var det lidt shopping i Bruuns og da det efterhånden var ved at være tid til lidt mad, besluttede vi os for at finde Aarhus Street Food - og det var også lige i nærheden.

Det var en spændende oplevelse at spise der - mange sjove steder med al mulig mad og drikke. Jeg valgte noget rigtig krydret Gumbo som smagte godt og pigerne valgte noget andet, vi smagte hos hinanden......hyggeligt.

Bagefter var der stemning for en kop kaffe,  ingen af os kunne egentlig spise mere, så der blev indkøbt 1 stk. kage til deling, det var ret lækkert.

Så gik turen ned ad Strøget, vi var inde i alle mulige forretninger og endte i Magasin. Det er jo altid hyggeligt med en tur i Magasin.

Der var live optræden ved Åen og vi satte os ind på en hyggelig restaurant og fik et glas rosé vin, inden turen igen gik nordpå.

En helt igennem hyggelig og dejlig dag.

Vi snakker om vores næste udflugt måske skal gå til Neumünster og kikke på den berømte Outlet - men det bliver så med overnatning - og det kunne jo også være rigtig spændede.

Billedet taler vist for sig selv

Mine to piger

3 kopper kaffe og 1 stk. kage til deling



                                                Min søde datter og mig selv........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...