søndag den 23. april 2017

Et kludetæppe kalder man det vist

Jeg strikker lapper - har gjort det længe - og det er heller ikke noget, der lige blive færdigt med det samme.

Sådanne tæpper har det med at være langtidsprojekter - det samme gælder for mit stjernetæppe. Der er dog den forskel, at stjernetæppet er i brug og er til stor glæde, både at se på, men også at lune sig med - i sofaen foran TV´et, om aftenen eller en kold eftermiddag. Det er dog ikke færdigt, jeg strikker stadig stjerner og tæppet vokser støt og roligt.

Tilbage til kludetæppet - det er til min datter og jeg glæder mig til at jeg kan afleveret det. Det varer nok ikke særlig længe inden jeg er færdig - har besluttet, at afslutte alle strikkeprojekter som er undervejs og der er en del.

Kludetæppe undervejs



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...