tirsdag den 4. april 2017

Børnebørn - livets dessert

Jeg nyder min mulighed for at deltage i mine børn og børnebørns liv. Der er da ikke noget skønnere end at have tid til at have børnebørnene på besøg.

Godt nok er jeg en som har fuld fart på,  men der er altid tid til ungerne. Så melder jeg fra til hvad jeg nu ellers skulle - det er jo så kort tid de har brug for mig og lige om lidt er de store og kan klare det hele selv. Jeg mærker helt tydeligt at Anton er ved at være meget mere selvstændig - han elsker at kunne klare meget selv. Ester efterligner storebror, så hun er også en lille pige med egne meninger.

Hun er bare så vaks - elsker at spille spil og hun tæller og hun kan skrive sit navn - hun er kun lige blevet 4 år. Næste år, 2018 - skal hun starte i skolen - jeg synes det er alt for tidligt - men det kan jeg jo bare mene.....

Ester var her forleden dag - og vi hyggede os.

Ester med tal-puslerier

Farmors iPad er altid et hit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...