tirsdag den 11. april 2017

En kold blæsende tirsdag

Solen skinner - men det er koldt og blæsende.

Der er sol fra en skyfri himmel og herinde fra mit hus, ser det bare så skønt ud - men når man så kommer udenfor, er det en mega kold vind fra vest - som sædvanlig. Det er mest fra vest vores vind kommer og når det er nordvestenvind - ligger vi heldigvis ofte i læ af de Norske fjelde - og det er i grunden ikke så galt.

Jeg har rigtig meget lyst til at sidde ude - men der er ikke rigtig læ nogen steder - så det bliver på med overtøjet og ud og gå en tur.

Der er golf i eftermiddag - eller rettere sagt, sidst på eftermiddagen. Tirsdag er kanindag og i år har jeg meldt mig som kaninfører. Jeg husker, fra da jeg selv var kanin, hvor dejligt det var, at komme ud med en som var åben, venlig og positiv - så det prøver jeg at være. Husker hvor vigtigt det var for mig og så må det helt bestemt også være sådan, for de nye kaniner fra i år.

Så er det jo også dejligt at møde nye mennesker - og det kan jeg godt li.

Hvide Perlehyacinter på min for-terrasse

Lidt forårspynt ved min fordør.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...