lørdag den 1. april 2017

Dejlig lørdag

Jeg har min søde datter på besøg denne weekend.

Vi har hygger os og har været en tur på strøget - eller rettere sagt en tur i gågaden, som det hedder her i Frederikshavn.

Vi fik begge købt nye bukser - så nu kan sommeren bare komme an.

Der har også været tid til at få styr på den nye bærbare, som er indkøbt til vores Andelsboligforening og som bruges af mig. Der har bare været så mange problemer med at få den til at virke - men nu er den på nettet og nu skriver den også på dansk - før var det et sprog fra Myranmar - og jeg har endda været nede med den,  der hvor den er blevet købt og de troede at de havde løst problemet - men det havde de ikke. Nu kører den og det er bare dejligt.

Der har været OK vejr i dag og vi har siddet ude i min gårdhave i solen - vi spiste frokost derude og det var første gang i denne sæson, det var bare så skønt.

Lige nu er det hygge i udestue - den er perpfekt på denne årstid - ja, den er perfekt hele året - masser af lys og varme.


Min søde datter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...