tirsdag den 19. januar 2016

Strikkede karklude

Det er det helt store hit på Facebook - at strikke karklude.

Jeg har også fattet strikkepindende og fået strikket en stak klude. Min svigerdatter har fået de første 3 stk. og jeg strikke stadig til lager.

Det er et hyggeligt tilpas lille projekt, at strikke sådan en klud og endelig får jeg brugt noget af det bomuldsgarn, jeg har arvet fra min mor.

Det er måske ikke de mest moderne farver - men det kan da vist være ligemeget - nu får jeg det da brugt - så kan jeg jo altid købe nogle farver som er mere in, hvis jeg stadig har lyst til at strikke klude.

De er faktisk gode til en lille værtindegave - hvis da ikke værtinden selv strikker.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...