søndag den 17. januar 2016

En rolig søndag

Det er da utroligt, at jeg ikke sådan lige kan få tid til at kikke herind. Min tid flyver afsted og det er ikke til at fatte.

Men et helt nyt år har jeg taget hul på, og der er da faktisk sket en hel del siden.

Mit nye køkken nåede at blive færdigt inden jul - så der var stor fornøjelse af det i juledagene og dagene op til jul - ja, dvs. det er fortsat en stor glæde med det nye køkken, jeg nyder det hver eneste dag og elsker at stå op og gå ud og lave en herlig kop kaffe og få dagen igang.




Der mangler stadig nogle småting - men de må komme henad vejen. Der skal nogle hylder op over det ene bord, men jeg er stadig ikke helt afklaret med hvilke slags det skal være.

Det er blevet til et mega hyggeligt rum at være i - også når der ikke laves mad. Det er sådan et sted de unge slår sig ned når de kommer på besøg og vi sidder tit alle 7 omkring bordet og spiser.


Der er også blevet plads til lidt dekoration - et par billeder, en smuk tekande mm. Det er skaber stemning.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...