tirsdag den 19. januar 2016

Joni Mitchell

Jeg så en fantastisk udsendelse på DR TV - om sangeren Joni Mitchell. Jeg kendte kun lidt til hendes musik, men jeg skal da lige love for at udsendelsen var spændende. Den er værd at se.

Den kan findes på vedlagte link.

Jeg har stadig problemer med helt at finde ud af, hvordan jeg kan lægge noget ud her på min blok. Det er siden jeg fik min MacBook - jeg er stadig ved at lære og det går ikke særlig hurtigt, når man er på egen boldgade.

Jeg har nok også brugt for lidt tid på det - for den fungerer jo fint med det jeg i det daglige bruger den til og jeg har ikke været ret meget herinde på bloggen - men jeg tror jeg får mere tid og overskud til det nu.

Så jeg må til at prøve mig frem

https://www.dr.dk/tv/se/joni-mitchell-tv/joni-mitchell-woman-of-heart-and-mind?queryhash=!%2F00%3A00%3A00


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...