onsdag den 3. februar 2016

En dejlig solskinsdag

Hvor det dog hjælper på humøret med sådan et smukt vejr.

Jeg har lige gået en lang tur, sammen med min gode veninde Carol Ann og hendes datters hund. Vi gik faktisk 8,31 km, gennem Vandværkskoven - det er sådan en smuk tur og det er kun til at blive i godt humør af.

Herligt selskab gør det hele lidt bedre, selvom jeg ingen problemer har med at gå tur alene - det er simpelthen en lise for sjæl og legeme.

Skulle egentlig have været på golfbanen - men jeg meldte afbud i dag. Jeg har problemer med min venstre arm og håndled - og jeg forsøger at holde den lidt i ro. Jeg skulle jo gerne være "fit for fight" når vi til marts - om snart en måned - rejser til Portugal - på en golftur. Jeg glæder mig rigtig meget til dejligt vejr, godt selskab og en masse dejlig golf.

Håber virkelig at min arm bliver i orden til turen.  Der må spares lidt på strikkeriet - selvom jeg har svært ved at lade være. Sådan er det med os "strikketosser" - det er næsten en afhængighed - men jeg styrer mig.......





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...