søndag den 16. november 2014

Søndag

Herlige søndag. Har sovet længe og det er bare så skønt.

Jeg har overhovedet ingen planer for i dag. Måske jeg skulle flytte nogle krukker som står udenfor min fordør over til et mere lunt og bedre sted for vinteren.

Jeg har ikke plads til flere krukker indenfor, og det er heller ikke optimalt. Der er for varmt. Min udestue er jo i bruge hele året rundt, så det er ikke et godt sted......for planterne altså. Jeg selv nyder det i fulde drag. Elsker at sidde og læse og strikke derude, det er det bedste jeg har gjort, altså at bygge den udestue. Et kæmpeplus for mit lille rækkehus.

Det er rigtig gråvejr i dag, men heldigvis ingen regn. Jeg har været rigtig meget på golfbanen i denne uge, gik 18 huller i torsdags og nu holder jeg pause.

Fra mandag er det vinterbane vi skal spille på, jeg ved ikke helt hvordan det bliver, men det finder jeg ud af.

Frederikshavn Golfbane
Ha' en god søndag.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...