onsdag den 5. november 2014

Onsdag den 5. november 2014

Igen en lille pause herinde, Det er ikke nemt at nå det hele.

Pensionisttilværelsen er ikke noget drivertliv, der er bare fuld fart på hele tiden, og det er jo bare dejligt.

Min nye interesse -  golf - tar`virkelig meget af min tid. Jeg er godt nok blevet bidt af den lille bold, ikke kun bolden, men det hele, samværet med gode venner, naturen, motionen, den friske luft, ja, simpelthen det hele.

Sæsonen er ved at være forbi for i år, vi spiller godt nok hele vinteren, hvis altså vejret tillader det. Men det bliver bare for at holde sig igang og ikke glemme det hele.

Vi har haft en lidt længere pause p.g.a al den regn vi fik. Banen har stået under vand i lang tid og det har heller ikke været optimalt at spille derude, Nu er den åbnet igen, men der er stadig meget vådt, men vi har haft nogle rigtig dejlige ture alligevel.

Fire golftosser i regnvejr, men humøret fejler ingenting.
                       
Der har ikke rigtig foregået noget herhjemme i rigtig lang tid, men jeg har stadig nogle "hængepartier" og jeg er også gået igang med at isolere mit udhus. Det er lidt af et projekt for en enlig kvinde som mig, men jeg tror jo jeg kan alt, og det er da også gået godt indtil nu. Jeg mangler at isolere taget, men det kommer.

Jeg glæder mig meget til det bliver færdigt, så jeg får fornøjelse af mit udhus. Der skal være et arbejdsbord i den ene side med hylder over, så jeg har orden på mit værktøj mm. Mine to cykler skal kunne hænge i forhjulet ned fra loftet, så de ikke ikke fylder......jo, det skal nok blive godt. Det bliver næsten som et bryggers....tror jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...