fredag den 12. september 2014

Fredags glæder

Jeg har passet børnebørn i dag.

Hvor er det dejligt at kunne gøre en forskel. Esters dagplejemor skulle til begravelse og jeg hjælper gerne. Anton fik lov til at være lidt længere oppe i går aftes, for han kunne jo sove længe og behøvede ikke at skulle i børnehave, for farmor kom, og skulle blive hele dagen.

Det er dejligt at have sådan en dag, helt alene med børnene. De er bare så søde og dejlige og vi hygger os. I dag har cyklet. Jeg med Ester bag på mors cykel og Anton ved siden af på egen cykel. Det blev til en længere tur, og vejret var jo perfekt.

Det blev til en herlig dag og jeg fik ordnet lidt i haven, medens ungerne legede. Jeg tror vi alle 3 har nydt dagen.

Ester og Farmor

Min søde familie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...