onsdag den 10. september 2014

Sommeren går på hæld

Sommeren går på hæld og det er ikke meget som er sket herinde på siden. Jeg vil se om jeg igen kan finde lysten til at skrive lidt. Det var sådan en dejlig ting lige at skrive lidt om hvad der sker.....men tiden og energien har ikke været til det.

Der har simpelthen været for meget, men nu må jeg finde det overskud som der skal til for at sætte sig til PC'eren......den har iøvrigt været ude af drift. Den er nu repareret og ny installeret og skulle gerne kunne klare et par år mere. Det er virkelig en belastning når computeren ikke opfører sig normalt og undvære den kan jeg ikke.

Det er lige før jeg har glemt hvordan det hele virker herinde på bloggen. Alle mine billeder ligger på en ekstern hard disk, og jeg må så lige finde ud af hvordan man henter dem. Ellers må jeg lave nye og bruge dem fremover.



Med familien en tur i Bangsbo parken og Møllehuset.

Min flotte Nerie som har blomstret hele foråret og sommeren.

Velkommen hos mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...