onsdag den 19. marts 2014

Reparation af cowboybukser

Jeg ved ikke helt hvad de unge mennesker tænker på i dag, måske er det fordi de har for travlt. Jeg er vokset op med, at man smider ikke gode brugbare ting ud, man reparerer hvis det er muligt. Jeg er også vokset op med en symaskine, og ville overhovedet ikke kunne undvære sådan en maskine.

Det er ikke fordi jeg syer ret meget nyt, og slet ikke tøj til mig selv. Det er et forlængst overstået kapitel, men der bliver da fremstillet et par sofapuder o.l. i ny og næ. Det er mest reparationer, som min dejlige symaskine bliver brugt til.

Har lige repareret 3 par bukser for min søn. Dejlige dyre jeans, som kun var slidt i stykker, fordi de hele tiden har været for lange. De er nu klippet af, repareret og ligner helt nye bukser. Mange penge sparet, og jeg gør det med glæde.

Slidte jeans

Der arbejdes

Min dejlige Brother som jeg har haft i rigtig mange år.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

28.2.2024 Endelig tørvejr og sol

 En dejlig dag at stå op til. Solen skinner og det regner ikke - hvilken lykke. Jeg skulle have været på golfbanen i dag. Veninderne og jeg ...