fredag den 7. november 2014

Nyt nyt nyt

Jeg er ikke helt tilfreds med siden endnu, men det skal nok komme. Jeg prøver mig lidt frem.

Måske bliver det noget helt andet i morgen.

Udsigten fra min udestue


Sådan ser der nu ud bag ved mit hus og udestue. Skoven er fældet og der står kun enkelte træer tilbage.

Jeg var rigtig glad for den skov, eller rettere sagt, læbælte som det jo egentlig var, men på afstand lignede det en hel skov.

Nu er de fældet, træerne og der er kommet lys. Det er ikke dårligt. Jeg kan se solnedgang og til sommer vil der være sol i min gårdhave længere end før, hvor den forsvandt bag træerne ved 18 tiden, det er da ikke dårligt.......vil jeg mene.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...