torsdag den 6. november 2014

Det er helt fantastisk

Ja, det er helt fantastisk, det er november og mine roser blomstrer helt vildt. Der bliver ved med at komme nye knopper og de udsprungne blomster er bare så smukke.



Jeg ved ikke hvad min rose hedder. Den stod i haven da jeg overtog huset, men hvor har jeg meget glæde af den. Egentlig skulle jeg sige dem, for der er faktisk to af samme slags.

Mit Benved træ er også virkelig til stor glæde for mig. Om foråret når det blomstre, er det bare nogle små gul/grønne undselige blomster, men når efteråret kommer bliver bladene røde og ubeskriveligt smukke og frøkapslerne står med røde/orange farver. Helt fantastisk


De orange er frøene, og de sår sig selv meget villigt.

Træet stod oprindelig der hvor min udestue nu er, og i forbindelse med udgravningen til sokkel, blev træet flyttet. Der var ikke mange som gav det en chance, men jeg troede på det, heldigvis.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...