onsdag den 5. november 2014

Ændring af layout

Jeg sidder og leger lidt med et nyt layout på min blog.

Den trænger til lidt fornyelse - lidt enkelhed - som jeg så godt kan li. Nu må vi se om det kan komme til at fungere.

Min bærbare er blevet repareret. Den er blevet geninstalleret og det er lidt af et projekt at få den til at være som jeg gerne vil.

Jeg har lige hentet Picasa ned igen, det er nu den jeg bedst kan li' til at håndtere mine billeder, og jeg mærker allerede at jeg efterhånden bliver mere og mere tilfreds.

Jeg må nok indrømme at det er mest min iPad som jeg bruger, den er så nem at sidde med. Den tar' også nogle rigtig gode billeder og det hele er så let, men mit dejlige Sony kamera har jeg også været rigtig glad for og nu har jeg investeret i et nyt batteri, så nu kører det fint igen. Det bliver nok det som jeg kommer til at bruge når der rigtig skal tages billeder.

Et af mine yndlingscitater.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...