søndag den 24. marts 2013

Søndag morgen

Sikke dog et herligt vejr - set indefra. Hvis man skal tro på, hvad de siger i radioen, så skulle det være koldt, men hvad nyt er der i det.

Jeg nyder solen ved mit øst-vindue - det skønneste lys får man i øjnene - og det er da noget, man kan blive rigtig glad af.

Langsom start på dagen, med en ekstra kop kaffe og lidt sudoku i det skønneste lyhav. Det er da bare søndag

Der står et fad med dej til rugbrød på mit køkkenbord. Det blev startet i går, og det bobler ligesom det skal, nu skal det bare lige blandes færdigt, lige om lidt, og stå og hæve i formene, til i eftermiddag, hvor hele lejligheden så kommer til at dufte af nybagt rugbrød. Det er da en herlig søndag.

God søndag til jer alle derude....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...