søndag den 24. marts 2013

Barnedåb

Vi skal have barnedåb i familien. Den lille Ester skal døbes - og jeg er igang med, at brodere navn på vores familiedåbskjole.

Det med at brodere, er ellers ikke min helt stærke side - men min mor er 95 år, og hun broderer ikke mere, så der er ingen vej udenom. Jeg er gået igang, og det skal nok komme til at se nogenlunde ud - håber jeg.

Det er helt hyggeligt, at sidde med den fine kjole, og tænke på alle de børn, som er blevet døbt i den. Den blev i sin tid syet i min nevø i 1968, og der er efterhånden mange navne på den kjole - 11 ialt, og Ester bliver nr. 12.


Min nevø Søren i 1968, var den første

Sidst var det Esters storebror Anton i 2009

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...