onsdag den 27. marts 2013

Påskepynt

Selv om man bor i lejlighed, kan der godt pyntes lidt ved fordøren - og når man som jeg, bor aller øverst oppe, kan det ikke generer nogen - måske lige bortset fra damen, som vasker vores trapper. Jeg håber hun bærer over med mig.

Alle døre i min lejlighed er solskinsgule - det er ligesom om, det er en påskelejlighed jeg har - ihvert tilfælde i denne tid. De passer godt til gule blomster og anden påskepynt.

De grene, som Else og jeg plukkede forleden dag, på vores spadseretur - de er allerede ved at springe ud - de kan rigtig god li' at komme ind i varmen - og hvor de dog pynter.

Forår og påske en nu en dejlig tid.

I går var Else og jeg også ude på en lang gåtur - denne gang var vi ude ved de store havvindmøller. Det er et fantastisk dejligt område - derude ved vandet. Den flotteste udsigt til Hirsholmene og hav.

Lidt pynt ved fordøren

Lidt begyndende grønt på Forsytiagrenene

Lidt gule blomster må man have.

Havvindmøllerne hvoraf 2 står på land.

En herlig strandeng.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...