lørdag den 23. marts 2013

Pausen er slut

Nu må der vist til at ske noget herinde igen.

Indimellem er der bare ingen lyst til at skrive - men jeg kender en som savner, at der sker noget herinde - og det kan vi jo ikke have.

Så jeg må til tasterne.

Sikke et flot vejr vi har haft i dag. Gik en lang tur, med sol i ansigtet - man mærker at den varmer nu, solen,  selv om det var bidende koldt.

Jeg har i mellemtiden anskaffet mig en iPad, og den har optaget mig en del, i den sidste tid. Der er noget som jeg skal lære, og jeg har endnu ikke prøvet at skrive indlæg til bloggen, på den - men det kommer - når jeg finder ud af hvordan.

Det er da helt fantastisk, at sidde med den skærm - alt går lynhurtigt, og sikke flotte billeder den kan tage - det bliver ikke meget den bærbare bliver brugt i fremtiden - det er jeg helt sikker på.

Mit nye legetøj





3 kommentarer:

  1. ja, det er skønt med en ipad. Jeg har nu også oprettet en blog på bloglovin. Så det skal jeg også lige lære mere om, selvom jeg havde tænkt mig at rydde op og male, sidder jeg indimellem og strikker og leger med ny blog, hvor jeg kan følge strikkeglade damer :-)

    SvarSlet
  2. Hej Anonym
    Jeg oprettede i sin tid min blog, bare for at se hvordan det virker og jeg må indrømme at jeg er blevet ret glad for den. For mig er det en slags dagbog - af og til holder jeg en pause, men så er lysten der pludselig igen.
    Jeg elsker at strikke og følger selv rigtig mange strikkeblogs. Med den nye iPad er det hele blevet meget nemmere - jeg skal bare lige blive lidt mere dus med den.
    kh Annette

    SvarSlet
  3. Du må undskylde, at jeg er anonym, var usikker på hvor mit svar havnede.
    Ja, der er hele tiden noget nyt, og jeg er altså bare bagud med dette at blogge :-) men smart at man kan samle strik osv.

    kh
    Jette

    SvarSlet

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...