mandag den 8. januar 2024

8.1.2024

 Mandag morgen - det er mega koldt. Hørte på Tv at det havde været nede på -15 grader i nat. Lige nu er der -5 grader og det er også temmelig koldt. Alt udenfor er frosset, det hele ser lidt trist ud, men det skulle snart være slut med den kulde og i løbet at nogle dage kommer vi op på plusgrader.

Der var en flot solopgang ude fra Vangen her til morgen.


Jeg er hjemme efter en dejlig weekend hos Henning. Der er en del som skal ordnes inden vi stikker af på søndag.

Fredag var jeg til brunch sammen med golf-veninderne. Vi var nede på den tidligere Cafe Stær - kan ikke huske hvad den hedder nu, men det var en god oplevelse. Rigtig god mad og der var meget af det. Vi havde et par hyggelig timer. Det var så længe siden vi havde været sammen og nu glæder vi os til at det bliver vejr til igen at spille golf. Jeg trænger til at komme mere ud, der er for meget "sofa-hygge" - det er bare svært at tage sig sammen når det er så "hundehamrende" koldt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...