onsdag den 3. januar 2024

3.1.2024

 Så fik vi sne - dog ikke så meget som var lovet og tak for det. 

Det er rigeligt det vi har fået og der skulle vist komme mere. Det blæser og vi har minusgrader, så det er frostsne som fyger. Det er ikke vejr til at gå ud i og jeg skal heldigvis ikke noget i dag.





Det bliver så en dag med indehygge og jeg skal til at kikke på noget strikketøj. Jeg har strikket mange huer før jul og nu skal der ske noget andet. Jeg ved ikke helt hvad jeg har lyst til at gå igang med, men jeg har lige købt opskriften fra PetitKnit med Lulu slipover, så det bliver nok den jeg går igang med, hvis ellers jeg har noget garn som passer.

Det er lidt hyggeligt at sidde inde i varmen og kikke ud på sneen og blæsten. Godt at det ikke er nødvendigt at skulle ud. Det bliver nok bedre i løbet at en dag eller to. Det plejer ikke at være noget længerevarende og der skulle gerne være bedre vejr på fredag, hvor jeg skal mødes med golf-veninderne til brunch på en Café nede i byen. Det er ligesom ikke meget golf der bliver spille for tiden, men så er det jo godt at vi kan finde ud af at mødes på anden måde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...