tirsdag den 11. maj 2021

Som tiden dog går hurtigt

Det er efterhånden nogen tid siden jeg har været herinde. Sådan går det når man har for meget om ørerne. Der bliver spillet rigeligt med golf for tiden og jeg mærker at jeg bliver mere træt, jeg er heller ikke nogen ung pige mere. Om knap en måned fylder jeg år igen - uha som tiden løber, jeg kan ikke li`det. 72 år bliver jeg i juni, så er det vist OK at blive lidt træt efter 4 dage i træk med golf.

For at lave en lille opdatering. Jeg var så heldig at få fingerne i jomfru-hummerhaler, og da Mette var hjemme nogle dage var der god anledning til at spise dem. Vi er alle i familien vilde med de hummerhaler. Det er så dejligt at se børnebørnene spise dem med stor velbehag. Sammen med noget dejligt flutes (hjemmebagt) og en skål lækker salat, er det simpelthen det bedste mad man kan få, og når det så skylles ned med lækker hvidvin, er det jo bare en fest.

Klargøring

Det færdige resultat, godt med smør og hvidløg

Familien

Mette var her nogle dage, hendes kæreste Lars var i Serbien med et hold jægere, så han kunne ikke være med. Det var nu også hyggeligt med lidt mor-datter-tid - vi hyggede os rigtig meget også sammen med resten af familien.

Datter Mette

I dag har Anton og jeg været en tur på golfbanen, han ville gerne øve på Driving Range og det var rigtig sjovt at se ham slå en masse bolde. Han er god til det og det bliver spændende at se hvad det kan udvikle sig til.

Anton

I morgen er der fælles morgenmad hos nogle af golf-vennerne - vi bliver en hel flok og bagefter skal vi spille golf. Vi har rykket damedagen frem til onsdag, da det jo er helligdag på torsdag. Sidst på eftermiddagen kommer Anton og Ester - de skal spise og sove her. Der er fuld fart på her hos mig, der er ikke tid til at kede sig.

Den 17. maj skal jeg have sidste stik vaccine og det bliver dejligt. Så skal der bare gå 14 dage og så slipper jeg for at blive testet når man skal nogle steder - det bliver virkelig en lettelse. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...