fredag den 14. maj 2021

Lyn og torden

Sikke et lyn og tordenvejr vi havde i går aftes - det var voldsomt og i dag regner det og det bulder stadig i det fjerne. Vi har godt nok fået meget regn her på det sidste og nu må det gerne stoppe igen. Vi trænger til godt vejr med sol og varme. Lige som jeg sidder her i mit arbejdsværelse kan jeg se at det lysner mod syd - så det kan da være at det snart bliver bedre. 

I morgen skal vi spille par-match i golf og så ville det være rart med noget ordentligt vejr, vejrudsigten er dog ikke for god. Håber virkelig at det bliver bedre ellers er der ikke meget fornøjelse ved det.

Alle planter og blomster strutter af friskhed - det tror da pokkere med alt det vand, men det kunne nu være rart at kunne sidde derude og nyde al friskheden - i stedet for at sidde indendøre og kikke ud på alt det grønne.

På mandag skal jeg have det sidste stik vaccine - åh hvor jeg glæder mig til at blive færdig-vaccineret - det er ligesom at blive sluppet fri. Så på TV her til morgen at USA´s præsident Joe Beiden optrådte uden mundbind - fik ikke helt fat i hvem der ikke behøver mundbind og hvem der stadig skal bære det. Men jeg glæder mig til at vi igen kan ånde frit uden dug på briller og se hvem vi møder og smile til hinanden. Det bliver så godt.

Det går bedre med mine tænder efter uheldet. Dog var der også en kindtand der var knækket og den måtte så haste repareres midlertidigt. Mine fortænder i overmunden har tilsyneladende også været ramt, specielt højre fortand er øm og jeg kan stadig ikke bide. Jeg skal til tandlægen igen til august, så må vi se hvordan det er gået til den tid. Håber virkelig ikke at der er yderligere skader på mine tænder. Glæder mig til at få ordnet den kindtand, men det bliver først til august - men jeg kan også sagtens vente. 

Vådt i vådt

alt er vådt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...