fredag den 23. april 2021

1. stik er klaret

I går fik jeg mit første stik vaccine. Det gik helt problemfrit, ingen særlig ventetid og alle var søde og rare. Jeg er lidt øm i min arm i dag, men det går sikkert snart over. Nu glæder jeg mig til den 17.5. hvor jeg skal have mit 2. stik og så er jeg færdig vaccineret. Det bliver bare så godt, så er man ligesom sluppet lidt fri af Coronaens svøbe og det er rart. Nu mangler vi så bare at slippe af med det forbandede mundbind. Det vænner jeg mig aldrig til. Synes det der svært at trække vejret og det er ikke til at kende folk man møder. Savner normale tilstande, men hvem gør ikke det?


Mit nummer i køen til at blive sluppet fri


Efter vaccinationen skal man vente 15 min under lægeobservation 

Var en tur på golfbanen i går - det var dame-dag og vi gik en god runde. Vejret var fint med dejlig sol dog også en del blæst som kunne genere. I dag skal jeg gå en runde med de piger jeg spiller med om fredagen og i morgen er der par-match. Det er den første par-match i år og nu må vi se hvordan det kommer til at gå. Det er så golf 3 dage i træk og det er faktisk for meget. Min gamle krop bliver træt og jeg har brug for at slappe lidt af mellem turene. Så ved jeg at søndag bliver en totalt "slappe-af-dag" - sådan er det når man er bidt af golf. Det er bare så svært at sige nej. 


Smukke Mirabelletræer på hul 12 - Frederikshavn golfbane


Hul 12 - Frederikshavn golfbane - Hanne, Anna, Aase og min golfvogn


I dag spiller vi først kl. 13.52 så jeg har en rigtig dejlig langsom start på dagen. Har siddet i udestuen og spist min morgenmad og drukket kaffe og strikket lidt på mit nye projekt, Ribbed Jumper i noget lækkert garn fra Wadils i en meget smuk råhvid farve. Den kan jeg vist godt glæde mig til. Nu må jeg snart igang med lidt sommerstrik, men jeg er så glad for at strikke de lune lækre trøjer. 

Det er stadig ret koldt selv om solen skinner - men blæsten gør at det er koldt. Nu kunne vi godt ønske os at få noget lidt varmere vejr så vi kan komme ud af "hulerne" - jeg glæder mig så meget til mere varme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

28.2.2024 Endelig tørvejr og sol

 En dejlig dag at stå op til. Solen skinner og det regner ikke - hvilken lykke. Jeg skulle have været på golfbanen i dag. Veninderne og jeg ...