søndag den 28. marts 2021

En travl uge er slut

 Så blev det søndag og enden på en ret travl uge. Hver eneste dag har været besat med et eller andet.

Tirsdag fik jeg skiftet til sommerdæk på min bil. Havde regnet med at jeg skulle have nye dæk på i år, men værkstedet vurderede, at jeg nok kunne klare en sæson mere på de gamle dæk og det var da en herlig besked at få. Så sparede jeg de penge. 

Onsdag var jeg hos tandlægen og det var også en god oplevelse. Det blev bare en undersøgelse og en tandrensning og så var jeg ude af døren igen. Det blev heller ikke så dyrt som jeg havde forestillet mig, så igen var jeg heldig. 

Efter tandlægebesøget var jeg hos min ex-mand Jørgen i Randers for at aflevere et maleri som jeg har foræret ham. Det er et billede som vi i sin tid fik af en af vores venner som selv havde malet det. Billedet passer ikke længere ind i min stil og Jørgen ville gerne overtage det. Det var hyggeligt lige at snakke lidt og derefter gik turen videre sydpå til Mette og Lars i Hørslev. Vi hyggede os et par dage inden turen igen gik hjemad til den nordlige ende af landet.

Det var en rigtig dejlig tur, men hvor er det bare dejligt at være hjemme igen.

Weekenden er gået med at slappe af og få vasket noget tøj og strikket på min trøje. Var dog lige ude en tur i dag på cyklen. Jeg har ikke cyklet siden engang sidste år og havde bare lyst til at trampe lidt i pedalerne. Da jeg var halvvejs nede i byen begyndte det at regne - men nu var jeg afsted og havde heldigvis det rigtige tøj på.

Mette og Lars´s hus i Hørslev

Terrasse

Bagsiden af huset 

Insekthotel

Solnedgangs-bænken

Naboerne - et ridecentr


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...