torsdag den 4. februar 2021

Golftosserne

Det var så mega koldt i går, men alligevel skulle vi ud og spille golf. Det var så koldt at jeg slet ikke kunne holde på jern og køller. Det blev kun til 9 huller og de sidste 2 huller spillede jeg ikke, det var umuligt at styre noget som helst - men trods kulde og blæst var det nu alligevel rart at være sammen med veninderne og få snakket.

På vej til hul 2 fik vi øje på en rovfugl i et træ - den var lidt svær at fotografere,  men her er alligevel et billede, flot var den.

Hvad det var for en, ved jeg ikke

Anna og Hanne skulle også have et billede

Efter golfturen var det virkelig svært at få varmen, men en kop varm kaffe gjorde underværker. Bagefter var jeg nede hos Anton - han trængte voldsomt til at blive klippet. Det er normalt ikke noget han er vild med - men når håret går ned over øjnene, ved han at nu et det tid. Jeg har ikke helt glemt at bruge saksen og han var villig til at lade mig klippe ham. Resultatet blev da også helt fint - vi må hjælpe hinanden her i denne Corona-tid.

Min grønne trøje er blevet strikket færdig og jeg er meget glad for den. Den blev lige som jeg havde ønsket - og nu er jeg igang med en mere i samme model bare noget andet garn og farve. Det må så vise sig om den bliver lige så god.


Den nye grønne trøje


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...