tirsdag den 16. februar 2021

Tirsdag den 16.februar 2021

 Så blev det tirsdag og vi har fået sne. Jeg var en tur på golfbanen i går sammen med mandagsholdet. Det var rimeligt vejr, men koldt. Det lå lige omkring frysepunktet og det blæste - og så er det koldt. Vi gik kun 9 huller og det var god timing, da vi var færdige begyndte det at sne. Så det var rigtig dejligt at komme hjem til et varmt hus og noget dejlig varmt kaffe.

I dag er det hvidt over det hele - det er kun minus 1 grad. Vejrudsigten siger mere sne i nat og i morgen - nu får vi se om det holder.

I dag bliver det vist bare indehygge og med lidt nyt strik på pinden, så ved jeg hvad jeg skal få tiden til at gå med.

Med kik til vintervejr

Nyt strik på pinden

I søndags havde vi en herlig udflugt, familien og jeg. Vi kørte nordpå til Skagen og gik en tur på Grenen, det var der så også rigtig mange andre som gjorde - der var MANGE menesker derude. Det er forståeligt, det er det skønneste sted med hav så langt øjet rækker.

Bagefter kørte vi til Råbjerg Mile - vi havde hørt der var en del sne og vi havde kælkene med. Det blev til nogle vilde ture ned ad bakkerne og det var rigtig sjovt.

Familien på toppen af Danmark

Hvor de to have mødes.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...