tirsdag den 7. juli 2020

Sommerferie

Så er der igen gået en rum tid hvor jeg har haft en hel masse andet at tænke på.

Nu er det sommerferie - for mine børnebørn - men deres forældre har først ferie fra fredag, så jeg hygger mig med ungerne.

I går regnede det hele dagen og det blev så til indendørshygge for os alle sammen og jeg tror katten var rigtig godt tilfreds med at have sine mennesker omkring sig.


Katteliv

I dag tirsdag var vejret en hel del bedre. Det var køligt med dejligt. Det blev en tur i Møllehuset, Pikkerbakken, Dyreparken, Skovlegepladsen, Bangsbo parken og ikke mindst ishuset.

Det var en herlig dag og vi nåede hjem inden det blev regn.

I morgen går turen til Skagen. Vi skal en tur ud på Grenen og så skal vi have madpakker med. Det skal nok blive en dejlig dag, vejrudsigten er fin.

Et af mine yndlingsmotiver

To som nyder udsigten

Anton 11 år

Ester 7 år

3 som nyder en is i Møllehuset

Der bliver kikket på mågerne

En måge som venter på en bid af vaflen - og det fik den

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...