torsdag den 23. juli 2020

torsdag den 23.juli 2020

Så er der igen gået et stykke tid - men det er jo sommer og jeg er for det meste ude og så er der ikke så meget tid til at sidde ved computeren.

Jeg har spillet en masse golf - sidste uge var det søndag i Hvide Klit, mandag hjemmebane med vennerne. Tirsdag med min ven Jørgen som skulle vurdere vores bane. Onsdag med venner i Aabybro og spille en match og spise sammen bagefter. Torsdag damedag og så skulle jeg have spillet igen fredag, men der sagde mine ben stop. Jeg kunne simpelthen ikke klare mere. I stedet tog jeg med min familie på Hirtsholmene - en herlig tur med godt vejr og vi var alle i vandet. Det er det skønneste sted man kan tænke sig.

Anløb Hirtsholmene
Båden pakkes


Det smukkeste sted i Nordjylland

Min yndlings ø

En nærgående måge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...