torsdag den 23. juli 2020

23. juli 2020

Sidste uge fik jeg mit nye billede - eller rettere sagt, det er en plakat. Vi har her i Frederikshavn en meget dygtig kunstner Trine La Cour Kontending -  mor til Karla som går i klasse med mit barnebarn Ester. Hun har lavet nogle rigtig fine billeder af Frederikshavn og jeg er så heldig at få fat i et.

Billedet hænger nu i min udestue, hvor det passer perfekt. Min anden Frederikshavner-plakat med kulørte farver skulle så finde et andet sted at bo. Det blev byttet om med Drachmanns plakaten og nu passer det hele perfekt. Jeg er rigtig tilfreds med det hele nu - det er bare så pænt.

Frederikshavnerplakaten på sit nye sted

Passer perfekt med farven på lampeskærmen

Drachmannplakaten på sit nye sted

Jeg elsker den gamle plakat

Tines nye billede på sin plads i udestuen - 

Den er bare så flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...