lørdag den 15. august 2020

Lørdag den 15. august

 Så er der igen gået et stykke tid uden jeg har haft tid til at skrive lidt herinde. Det er da forfærdeligt at man som pensionist kan have så travlt - det er ikke til at forstå, men sådan er det altså.

Skolen er startet igen og det er ikke meget jeg har set til familien den sidste uge, ja, jeg har faktisk ikke set dem, men det er blevet hverdag og alle har travlt.

Jeg selv får spillet en masse golf og det er hyggeligt. På mandag kører vi ned til Pejsegården og bliver der i 4 dage for at spille golf i nærheden. Det skal nok blive hyggeligt. Vores tur til Tyrkiet i foråret blev jo aflyst pga Corona - så denne her tur er en slags erstatning.

I onsdags var jeg sammen med en flok venner på Læsø - golf selvfølgelig - det var en herlig tur.



Det er også blevet til en del sejlture med familien her i sommerferien - Hirtsholmene er et af vores favoritsteder og en anden lille ø i nærheden - Kølpen - er det bedste badested. Det er forbudt at gå i land på øen, den er fredet til fuglereservat - men der er den skønneste lille bugt hvor vi kaster anker og bader fra båden. Det var også et af mine forældres favoritsteder - og nu er det vores, herligt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...