søndag den 7. juni 2020

den 6. juni 2020

Det blev så den 6. juni at jeg i år skulle fejre min fødselsdag. På mandag den 8. juni, som jo er min fødselsdag, er det helt almindelig arbejdsdag og skoledag - så derfor blev det lørdag jeg skulle fejre min fødselsdag.

Hele familien - børn, svigerbørn og børnebørn - det lyder af mange, men når vi er samlet er vi alt 7 personer og det er da overkommeligt nok.

Jeg havde lavet 2 slags kartoffelsalat og en grønsalat og noget cole slaw - og så stegte vi en ordentlig stak steaks. Til dessert fik vi min sædvanlige nøddetærte med jordbær og flødeskum. Det smagte godt det hele og vi fik noget dejlig vin til.

Efter maden kørte vi en tur op til Bangsbo Fort, der er sådan en smuk udsigt deroppe fra og min svigersøn, Lars havde aldrig været der før, så det var et must. Bagefter gik vi en tur over i dyreparken og kikkede på kronvildt. Det var også en god oplevelse.

Det var helt igennem en dejlig dag.

Bordet klar til spisning

Hygge i køkkenet med lidt vin og små hapser

Der grilles

Familiehygge

Mere familiehygge

Bangsbo Fort

Ester på Bangsbo Fort

Den flotte udsigt over havnen i Frederikshavn, fra Bangsbo Fort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...