tirsdag den 27. oktober 2015

Tænker på nyt køkken

Jeg har længe ønsket mig et nyt køkken - ja, faktisk fra da jeg flyttede ind i mit hus for to år siden - men jeg var lidt nærig og fik kun lagt nye bordplader på og en ny vask og blandingsbatteri. Det har da også fungeret fint - men nu er tiden kommet til at det skal skiftes ud - det hele - næsten.

Jeg har et helt nyt køle/fryseskab og en helt ny opvaskemaskine og det beholder jeg selvfølgelig. Ellers bliver alt andet skiftet ud. Alle skabe bliver til skuffer og ingen komfur, men ovn og kogeplader adskilt og ovnen i en højde, som er til at holde ud. Det bliver så dejligt.

Døren fra køkkenet ind til soveværelset, som jeg har blokeret med et skab - bliver lukket permanent, så mit køkkenbord kan blive lidt længere og der bliver plads til flere skabe.

Det var virkelig en spændende oplevelse i dag. Jeg havde en aftale med Kvik Køkkenet, om at lave tegning - jeg tror jeg var hos dem i to timer - men der kom et godt resultat ud af det, og prisen var i orden. Så nu kan jeg glæde mig til at få det sat op og ikke mindst - komme af med det gamle slidte køkken.

Det bliver så julegaven til mig selv i år! - en temmelig stor gave......





Det bliver lidt i denne stil - mit nye køkken - jeg dropper træbordpladerne - det er et stort arbejde at holde dem flotte. jo, der er noget at glæde sig til.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...