fredag den 30. oktober 2015

Host host host

Jeg har fået mig en forfærdelig forkølelse.....hvordan det er gået til, ved jeg ikke. Jeg forsøger at være så sund som muligt. Drikker min ingefær-booster hver morgen, tar vitaminpiller, D-vitamin og magnesium, har varmt tøj på - hvordan kan det gå til???

Jeg har dog ikke været sengeliggende - der har ligesom ikke rigtig været tid til det.

I går fik UPèn vinterdæk på - det er jo ved at være ved den tid. Naboen, som også har en UP fortalte, at hun havde haft en mår inde under motorhjælmen - det kunne mekanikeren se, da hun var til service med bilen, igår. Hun fortalte, at hun havde fået slanger og ledninger sprøjtet med noget som måren ikke kan li´ - det synes jeg var en rigtig god idé - så det har jeg også fået gjort - bare for at være sådan lidt på forkant. Jeg fik iøvrigt hele spraydåsen med hjem - der skal nemlig sprayes en gang om måneden - det var en vældig flink værkfører - jeg skulle nemlig ikke betale for den....

Det er gråvejr i dag, men skal dog lige en lille tur på golfbanen sammen med pigerne. Det kan forkølelsen sikkert klare - måske den helt forsvinder.

Var i Søstrene Grene forleden - købte lidt til at starte julen med - måske der bliver tid her i weekenden,  til at kikke lidt på det.

Lidt julerier

De blå krus til skrivegrejet er også fra Søstrene......de er meget søde


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...