mandag den 19. oktober 2015

Mandag - senior-golf

Mandag her hos mig er lig med golf - det er dagen hvor vi spiller senior. I dag var det så afslutningsmatch - det er altid hyggeligt. Vi spillede texas scrambel, et rigtig sjovt holdspil, hvor det handler om at få så få point som muligt.....

Vi var 91 morgenfriske seniorer, som mødte ind kl. 08.00 - det er tidligt, for sådan en luxus-pensionist som mig - men jeg var der til tiden.

Det var mega koldt og tåget - men lige så snart solen var lidt oppe, forsvandt tågen, og vi havde det mest fantastiske vejr.

Efter matchen spiste vi alle i klubhuset - forloren hare - som vor mor lavede det - og det var bare dejligt.

Bagefter var der præmieuddeling - jeg var heldig med at få 2 præmier med hjem. En førsteplads og en præmie for nærmest hul. Det blev til nogle dejlige flasker vin og det kan jo altid bruges.

91 morgenfriske golfere

Så er vi næsten klar til afgang

Tågen ligger stadig over banen

Dejlig vin kan man altid bruge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...