onsdag den 30. november 2022

30. November 2022 - hjemme igen

 Vi kom hjem i går efter en helt fantastisk uge i Puerto Rico på Gran Canaria.

Det var lige hvad vi trængte til. Dejligt hotel, varme, lækker mad og hygge. Det var så skønt at prøve at være sammen døgnet rundt i en hel uge. En god måde at lære sin nye kæreste at kende på og finde ud af at man svinger rigtig godt sammen. Det var en stor succes. Vi gik nogle dejlige ture - hyggede os ved poolen og på vores dejlige terrasse. Der blev spille nogle omgange minigolf og det synes vi var sjovt. Vi mødtes med Hennings kammerat Carsten og hans kone, som bor i Puerto Rico, og vi så fodboldkampen hvor Danmark tabte - jeg kan ikke huske hvem vi spillede imod, men det var virkelig festligt at se kampen sammen med en hel masse danskere. 

Nu er vi hjemme og hverdagen kalder, men det skal vi nok finde ud af. Henning har et kæmpe stort hus og jeg kan rigtig godt li´at være der, men jeg har jo også mit dejlige lille rækkehus og det vil jeg under ingen omstændigheder skille mig af med. Det er også rart at kunne trække sig tilbage og så glæde sig til igen at være sammen. Det finder vi sagtens ud af.

Det er en omvæltning at komme hjem til kulden - det var så dejligt at være i varmen, men sådan er det at bo i Danmark og vi er begge enige om at det også var rart at komme hjem igen.

I morgen går vi ind i December og jeg skal da også ha´ fundet lidt julepynt frem og måske lidt lys udenfor på mine træer. Selv om vi skal spare på strømmen vi jeg have lys udenfor.

Jeg må indrømme at det er et helt nyt liv jeg er igang med og det er dejligt. Jeg er ihvert tilfælde glad og det er det vigtigste.

Puerte Rico

Udsigt fra en af vores gåture

Udsigten fra vores terrasse

En glad Henning til morgenmad

En glad Annette til morgenmad

Gin og tonic før aftensmaden

Så går turen hjemad




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...