torsdag den 15. december 2022

Den 15. december 2022

 Så blev det den 15. December. I går var det min datters fødselsdag, på lørdag kører vi til Hørslev for at fejre hende sammen med resten af familien. Vi skal til brunch kl. 11.00 - vi glæder os til at være sammen, det er ved at være længe siden vi har været samlet alle sammen og nu er det på tide at min familie hilser på Henning.

Vi skal også en tur i den gamle by i Århus - det er så hyggeligt at besøge det sted her ved juletid. Senere skal vi op til Hennings datter og svigersøn,  hvor vi overnatter. 

Jeg er lige et smut hjemme i dag, jeg bliver her til i morgen. Kl. 08.30 skal jeg være nede på skolen hvor jeg hjælper Esters klasse i håndarbejde. Det er så hyggeligt at være sammen med børnene. Så skal jeg senere se om jeg kan får købt de julegaver jeg mangler. 

I morgen aften skal jeg til Hanne's 70 års fødselsdag - det skal være en pigefest på "Rest. Empire" og jeg glæder mig til at være sammen med mine golfveninder. Jeg var lige nede i byen i dag og fik købt lidt nyt tøj til i morgen. Det er så hundekoldt i øjeblikket og jeg havde lyst til at have lange bukser på og jeg trængte til nogle pæne bukser.  Det fik jeg købt plus en lille jakke som passer der til. Jeg er meget tilfreds med tøjet og glæder mig til at have det på i morgen og til Mettes fødselsdag på lørdag.




Jeg sidder på mit arbejdsværelse og kikker ud på snelandskabet udenfor - der er kommet en del sne og de er bare så koldt. Heldigvis har jeg skruet op for varmen ellers er det ikke til at holde ud. Ude hos Henning er der en brændeovn som står og snurrer hele dagen og hvor er det bare dejligt, den savner jeg lige i øjeblikket.



Jeg savner nok lidt at komme ud på golfbanen, men den er lukket for tiden og det er også helt umuligt at spille. Banen er dækket med sne og det fryser ret meget - så det er bare med at vente på bedre vejr. Det er også helt OK med en lille pause her på denne tid. 

Det er ikke meget julepynt jeg har fremme i år, men jeg har lige en kasse på loftet som skal ned - lidt pynt skal der frem til juledagene. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...