mandag den 21. november 2022

Den 21. november 2022

 Uha som tiden løber - det er godt nok ikke meget jeg får skrevet herinde. Der sker så meget i mit liv i denne tid. Jeg har fået en sød kæreste og ham bruger jeg meget tid sammen med. Det var ikke lige det jeg regnede med, men han kom dumpende ned fra himlen og sådan er det bare. Jeg havde helt lukket ned for det med mænd, men ham her kan jeg virkelig godt li at være sammen med. 

I morgen tirsdag rejser vi en uge til Gran Canaria og jeg glæder mig vildt. Vejret her i Frederikshavn et godt nok slået over i vinter, så det skal virkelig blive godt at komme ned i varmen.

Jeg har tilbragt meget tid sammen med Henning, som han hedder og vi har mest været ude hos ham, men lige nu er jeg hjemme for at pakke og ordne mit hus. Har aftalt med naboen om at jeg ikke er hjemme den næste uge og de er så søde til at kikke efter om alt er ok inde hos mig.

Jeg håber der bliver tid til lidt mere skriveri når jeg kommer tilbage





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

28.2.2024 Endelig tørvejr og sol

 En dejlig dag at stå op til. Solen skinner og det regner ikke - hvilken lykke. Jeg skulle have været på golfbanen i dag. Veninderne og jeg ...