torsdag den 5. maj 2022

5. maj 2022

 Her hos mig er der ikke langt fra tanke til handlling.

Jeg sad og kikkede lidt på fjernsynet her til formiddag. Vejret er ikke noget særligt, det er overskyet, det blæser og er temmelig køligt og jeg havde ingen planer for dagen. Det er indevejr har jeg besluttet - derfor tændte jeg for fjernsynet. Jeg kan vældig godt lide de udsendelser om hvordan arkitekterne selv bor. Det er virkelig spændende at se og der kan ind imellem dukke en ide op. Det gjorde det så i dag. Jeg fik en ide til at ændre på mit arbejds-/gæsteværelse. Mit arbejdsbord var for stort og det skulle der laves om på. Jeg hentede værktøj fra mit skur og så var det bare om at komme igang. Jeg fik savet et stykke af bordet og det stykke som blevet savet af, kunne passe perfekt som gavl til mit "nye" arbejdsbord. Der blev savet rundt om radiator og et lille hak til fodlisten - jo jo - the handy-woman  har været i aktion. Jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet og nu er der plads og luft til at have overnattende gæster - så de kan holde ud til at være i værelset. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...