lørdag den 9. marts 2019

Kvindernes internationale kampdag

Jeg ved såmænd ikke helt hvad jeg kan bruge denne dag til - men det ved de yngre kvinder sikkert en hel del om.

Jeg har nydt dagen her hjemme - strikket i udestuen og fået gode ideer.

Jeg har længe ønsket at få skiftet væggen i min brugeniche ud med en glasvæg. Fandt en fin en på nettet til en god pris. Ringede til sønnen og spurgte om han måske ville hjælpe med at hente den. Det gjorde vi og vi satte den op med det samme. Det var godt nok et større arbejde end jeg havde regnet med, men det var det hele værd og jeg er så tilfreds med det.

Lidt senere kom resten af familien og vi spiste sammen her hos mig. Nu glæder jeg mig til i morgen tidlig at prøve den nye bruseniche..... herligt.

Far og søn igang med arbejdet

Der arbejdes intenst

Så fint det blev

Min nye bruseniche...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...