onsdag den 30. januar 2019

Januar 2019

Så er Januar næsten gået og det er egentlig gået hurtigt - men sådan er det jo, tiden suser afsted.

Det meste af måneden har det været rigtig flot vejr - men nu er vinteren så kommet. Vi har meget sne heroppe i Frederikshavn - og det er egentlig ret hyggeligt, når bare man ikke er nødt til at skulle nogen steder hen.

Jeg var nede i byen i går, skulle til check hos lægen - det var med bilen på listefødder - men det gik godt. Jeg måtte grave for at få bilen ud af carporten. Der var blever ryddet sne heroppe, men de havde ligesom ikke taget højde for at jeg skulle have min bil ud. Der lå en kæmpe vold af sne lige foran carportene, så jeg måtte igang med at grave. Så fik jeg det motion....

I dag har jeg betalt restbeløbet på turen til Belek i Tyrkiet. Det er en golftur i april og jeg glæder mig rigtig meget. Kan godt længes efter varme og bare ben - men før vi får set os om, er tiden gået og vi skal afsted.

Der er blevet produceret en del strikketøj her i januar, men der har også været vejr til at spille golf og det gør vi jo så meget som vi nu kan. Det er herligt at være ude og sammen men vennerne.

I dag fik jeg et tørklæde færdig til min datter - en orange-gul farve, som jeg er helt sikker på klær hende. Det er lige vasket og hænger til tørre så det kan blive sendt afsted. Der blev også strikket en brun-meleret trøje til mig selv og den er jeg tilfreds med og skal nok få fornøjelse af. Jeg bliver helt rastløs hvis der ikke er noget på pindene - så jeg skal lige tænke på hvad jeg skal igang med. Trøjer kan jeg næsten ikke få for mange af..... eller kan man?

Mit dejlige arbejdsværelse


Et kig til det dejlige vejr udenfor

Min brun-melerede trøje

Det orange-gule tørklæde

Der er blevet hæklet en kant med luftmasker hele vejen rundt - hækling er ikke mit speciale.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...