tirsdag den 10. januar 2017

Ny kalender 2017

Nyt år og en ny kalender.

Jeg må nok indreømme, at jeg ikke kan slippe min gamle Time Manager - har prøvet kun at bruge den digitale - men jeg kan bare ikke undvære overblikket og det kan den digitale ikke give mig.

Det er også rigtig hyggeligt at kunne bladre tilbage og se hvad jeg lige har haft lyst til at skrive - det bliver lidt ligesom en dagbog - bare en kort en og det får man ikke i den digitale.

Det bliver så lidt et dobbelt bogholderi - for jeg bruger begge. Min Time Manager er ikke til at have med i tasken - den fylder for meget - så den bliver her på arbejdsbordet - hvorimod telefonen altid er med.

Der er nu også noget hyggeligt over Inga Linde Jensens smukke kalender. Jeg elsker de små tegninger og vejrvarsler - så derfor er det for det meste den jeg bruger - hvis jeg ikke lige omkring den tid hvor der skal købes kalender - render over et godt tilbud - men det fortryder jeg næsten hver gang jeg har gjort det.



Inga Linde Jensens smukke kalender




Mit arbejdsbord er ikke særlig stort - jeg kunne godt bruge et en del større - men der lige det med pladsen - den har jeg ikke.

Mit arbejdsværelse er også mit gæsteværelse - så der er også plads til en futon, som mine børnebørn sover på når de er på overnatning. Min datter Mette bruger også værelset når hun er her og det vil jeg ikke undvære. Så arbejdsbordet må ha´den størrelse som det nu har og så rykker jeg ind på spisebordet når det kniber med pladsen og det sker.

Bare det at have et ekstra værelse er for en mig en luxus, som jeg ikke vil undvære. Her kan jeg sidde med mine mapper og mit håndarbejde og lade alt flyde og lukke døren, hvis det bliver nødvendigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...