onsdag den 10. august 2016

Regn...regn...og atter regn

I går morges var det den skønneste morgen, med dejlig sol i udestuen. Udenfor var det køligt og jeg skal da lige love for at det blæste. Jeg hader når det sådan blæser en hel dag - men sådan er desværre ofte, her hos os i Nordjylland

I dag var det helt anderledes - regnen stod/står ned i stænger og vi skulle have været til Hjørring og spille golf......øv øv øv ..... vi har aflyst turen, og i stedet booket os på her på vores egen bane, til omkring ved middagstid. Ifølge vejrudsigten skulle regnen så være ovre. Ja, ja, lad os nu se. Vejrudsigter er ikke altid til helt at stole på - men nu får vi se.

Det bliver så en formiddag med kaffe, strikketøj og OL på TV - det er simpelthen ikke vejr til andet.

I går morges - udestuen med fuld sol

I dag - udsigten fra mit køkken i regnvejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...