mandag den 8. august 2016

Golf

Jeg er ret angrebet af golf. Det er en rigtig god sport og der er virkelig mange - på min alder - som dyrker denne sport.

Jeg startede i 2014 - sammen med en hel masse søde mennesker - og vi holder stadig sammen. Vi er 4 piger og 4 mænd spiller onsdag og fredag. En gang om måneden, spiller vi på en anden bane her i Nordjylland. Vi har været på Læsø og sidste gang var vi i Brønderslev.

Læsø Golfbane var ikke rigtig noget at skrive hjem om, men derimod Brønderslev, den var fin. Klubhuset var også rigtig dejligt og en god stemning.

Jeg har også været så heldig at være med en ven til Hvide Klit. Han bedømmer baner og han havde inviteret mig med til denne bedømmelse. Det var også en rigtig god bane at spille - og jeg har foreslået vennerne at vi snart skal derop. Så måske det bliver vores næste udflugt.

Kolde drikke efter en god runde i Brønderslev


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...