mandag den 8. august 2016

Ferien er forbi...

Ja, ferien er forbi - for nogen - altså dem som går på arbejde og i skole.

Mit barnebarn starter i 1. klasse i dag - det er en stor dag. Jeg tror nu nok han glæder sig mest til SFO´en - han elsker at lege og der ligner han sin far på en prik. Han var og er nok stadig et legebarn. Det er ikke noget dårligt træk at have - jeg tror man kommer letter gennem tilværelsen, hvis man kan lege - selvfølgelig ikke hele tiden - men der skal være plads til det sjove.

Det er også ligesom sommeren går på hæld - det er alt for tidligt. I dag er de køligt - men når solen er fremme er det dejligt. Bare det ville holde op med at blæse - jeg hader blæsevejr og det har vi desværre meget af her i Nordjylland.

En helt nye uge tar´vi i brug. Jeg holder fri fra golfen i dag - jeg har en hælespore som jeg går og plejer og har gjort det de sidste 2 måneder. Heldigvis er det begyndt at gå bedre. Onsdag skal jeg med vennerne til Hjørring. Vi skal prøve golfbanen deroppe og der skulle jeg helst kunne gå 18 huller, uden alt for meget besvær.

Jeg skulle også helst være fit for fight, når jeg til efteråret skal på en uges golfferie med veninderne. Er begyndt at glæde mig - jeg er helt sikker på at der er sol og varme, der hvor vi skal hen.

Anton med fars boremaskine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...