onsdag den 24. april 2013

Sådan kan det gå når..........

Sådan kan det gå, når man får en dårlig ryg.

Lige pludselig er man blevet "slået ned" og tilbringer meget tid på sofaen. Så kommer iPaden til sin ret, den er ret nem at betjene - liggende.

Har i den sidste tid kikket meget på "Boligsiden" - set på forskellige typer boliger - og blev vildt forelsket i et lille rækkehus, en andelsbolig - lige perfekt til en som mig, som gerne vil bo ved jorden, have mulighed for at få lidt jord under neglene. Kan gå ud - uden trapper - lige når det passer mig. Have bilen holdende, lige uden for døren. Få et lille ekstra værelse, til overnattende børn/børnebørn, og en udestue, som også er et meget højt ønske.

Jo, jo, der var mange ønsker, og lige pludselig, ser det hele ud til at gå i opfyldelse. Kørte op og kikkede på huset og omgivelserne - det hele virkede dejligt, venligt og indbydende.

Jeg ringede til ejendomsmægleren, og gav et tilbud, sælgeren accepterede, og det ser nu ud til at huset bliver mit. Hold da helt op, hvor er det spændende. Der skal bare lige bygges en udestue og lægges nye bordplader på køkkenbordene. Ny belægning på køkkengulvet, og så er det ellers klar til at flytte ind i.

Wau - en drøm som går i opfyldelse.

drømmehuset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...